خانه قرآن و عترت تالیات

آموزش حفظ ، روخوانی ، روانخوانی و تجوید قرآن کریم

خانه قرآن و عترت تالیات

آموزش حفظ ، روخوانی ، روانخوانی و تجوید قرآن کریم

خانه قرآن و عترت تالیات

موسس : محسن رضایی

بیانیه فرمانده سابق سپاه علیه امام جمعه بروجرد

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ

❌قابل توجه جناب آقای ترابی امام جمعه #غیر_محبوب و #زورگوی بروجرد.❌

💠بسم الله الرحمن الرحیم💠

✅قابل توجه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

✅ امروز خیابانهای بروجرد همانند دیگر نقاط ایران اسلامی مملو از جمعیت بود. مردمی که سلایق سیاسی خود را کنار گذاشته و یک دل و یک زبان فریاد مرگ بر آمریکا سر می دادند و با حضور خود اقتدار, بصیرت و هیبت انقلابی خویش را در مقابل یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و دیگر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ کشیدند.

✅مسیر راهپیمایی امروز مملو بود از جمعیتی که شور, شوق و بصیرت انقلابی شان موج می زد و علی رغم سرما تمام مسیر راهپیمایی را طی نمودند, ولی آن چیزی که برای شورای سیاست گذاری ائمه ی جمعه باید درس آموز باشد و آن ها را به تأمل وا دارد عدم حضور خیل عظیمی از این مردم انقلابی در نماز جمعه بود, علی رغم اینکه مسیر راهپیمایی به نماز جمعه ختم شد. مردمی که به عشق امام, انقلاب و به فرمان رهبر عزیز خود برای پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی در این راهپیمایی حضور پیدا کرده بودند.

✅حرکت امروز مردم برای شورای سیاست گذاری پیام و هشدار واضحی داشت که امیدواریم علی رغم بی توجهی های گذشته به  تذکر های دلسوزان انقلاب, این بار پیام مردم ولایتمدار بروجرد را که واضح و روشن و مبرهن است را درک نمایند و اقدام شایسته ای را به عمل آورند.

محمد پاپی نژاد فرمانده سابق سپاه بروجرد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۸
  • ۵۹۹ نمایش
  • محسن رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی